Deze maand komt de opbrengst van de bonnetjes van lege flessen bij de Jumbo, ten goede aan de jeugd van onze vereniging.
Spaar je mee? Lever je bonnetje dan in in het kastje naast de lege flessen automaat in de Jumbo.
Alvast dank namens onze jeugd!!